Monday, January 14, 2013

Čekanje

Pa, da, projekat, koji je do skoro stajao na skali sa desne strane je obeležilo sve samo čekanje. Započet je dok sam čekala na početak letnjih Olimpijskih igara (2012. da se razumemo :)) tačnije Ravellenics igara u kojima sam učestvovala sa ovim okovratnikom. Otuda i njegov naziv Waiting for Ravellenics.

Tako je ideja o njegovom pletenju počela zbog čekanja, sam rad je tekao čekajući da završim neki drugi projekat i evo sad kad sam ga konačno završila, čekao je da o tome objavim na blogu.

Mustra po kojoj sam radila se zove Pamuya i više o njoj možete videti na Ravelry-ju.
Vunicu sam dobila na poklon i baš je za pletenje šalova! Ceo šal se raširio i mustra došla do izražaja tek kad sam ga oprala:
Konac sam do sad uvukla...ali i to je trebalo iščekati :)

Ne vidi se najbolje na fotografiji, boja vunice me jako podseća na cveklu pa sam tako i počela da zovem ovaj šal.

Sad se pletu grejači za ruke - zima diktira modu :)

4 comments:

  1. Šal je prelep! I dizajn, i boja, ma sve :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ne vidi se najbolje na slici, deo oko vrata se malo istegao pa gornja ivica nije skroz ravna. Ali ne smeta pri nosenju :)

      Delete
  2. Ah, da, Pamuya... Divna mustra. Ja sam mnogo uživala dok sam je plela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. super je! Vidis ne pomenuh naziv mustre...ali zato si ti tu da me podsetis :)

      Delete