Tuesday, December 30, 2014

Me, myself and my blog

E da, malo sam se olenjila što se tiče bloga a sad će već i njegov 3. rođendan. Nek to bude jedno od mojih novogodišnjih obećanja: da budem malo revnosniji bloger :)

Nakon podužeg vremena otišla sam do mame i tate, u rodni kraj, i zadesio me sneg. Ne pamtim kada sam bila tamo po snegu...čitavo detinjstvo mi se vratilo. Brat i ja smo znali da izletimo napolje i prvi utabamo sneg...pa, gde god stignemo :) i onda se vratiš promrzao i umoran u toplu sobu u kojoj se kuva, da se ne lažemo, pasulj :)) uživala sam!

Pogled na rađanje sunca iz mog dvorišta:




Godina je bila kakva je bila, ali ako izvučemo dobre zaključe i pouke iz svega što nam se desilo, može se još nazvati i good year :) U svakom slučaju, čitaoče znani i neznani, želim da ti svaka naredna godina bude bolja...jer ako si imao strpljenja da iščitaš neki od mojih postova do kraja, verujem da ćeš naći motiva i snage da istraješ i u mnogim drugim poduhvatima :)

Zanemariću ipak ovo prilično nestandardno čestitanje, i na stari, ali iskren način poželeti vam sreću, zdravlje i dobru dozu hedonizma u narednoj godini! Živeli!



7 comments:

  1. Tako lepo si ti rekla! Toliko mi je nestvarno da ti je dom tamo i da tako divno izgleda - nekako kao da ne verujem da je to moguce da negde neko zivi drugacije nego mi, nego ja! Imas tradicionalno zavidjanje i svu moju podrsku i ljubav da ti Nova bude sve sto Stara nije uspela a obecavala je. Sve najbolje Meggy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Nekako ljudima koji su mi najblizi i najdrazi nikad ne znam kako da srocim zelje i cestitke, ali to je iskljucivo zato sto im stalno zelim toliko mnogo lepih stvari! :) Ali da probam kratko najkrace u par reci, a ti znaj da tu ima jos lepih zelja: zelim ti svaku sledecu godinu sve lepsu, vedriju i da te okruzuju sve dragi i najdrazi ljudi!

      Delete
  2. O Megice draga, hoću i ja malo u tu idilu;)))
    Doduše, nisam luda za tim da dočekujem izlaske sunca, al' opet...
    Mnogo je lepo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bih volela da organizujem neko vesednevno pletacko drugzenje u mom kraju...i moja mama plete, prikljucila bi se rado :D a izlazak sunca, draga, je u 10h jer brdo ne dozvoljava ranije :D

      Delete
  3. Divan ti je rodni kraj Megi, podseća na onaj iz našeg detinjstva. Mali gradić okružen brdima....sad si nam sa ovim fotkama neke lepe uspomene vratila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i drago mi je sto vas je podsetilo na detinjstvo :) Sve najlepse u novoj 2015.godini! :*

      Delete
  4. Kako divan pogled :) Pravo uživanje :) Srećna nova godina i tebi, draga Megi :)

    ReplyDelete