Thursday, May 23, 2013

FotoseŠn ili šta ako greškom ispletete šatorsko krilo

Da sam pratila proceduru i da sam lepo pre svakog početka isplela kvadratić 10cm x 10cm, izbrojala koliko ima petlji i taj gauge uporedila sa onim iz originalne mustre, ne bi došlo do ovoga!

Konačna bluza bi trebala da izgleda ovako
Umesto toga, izgleda ovako:

Šta raditi? Najlakše mi je bilo oparati pa ponovo...ali treba dati nekad priliku i slučajnim eksperimentima. Dakle počnimo: 
  • ako probam da je skroz zabacim pozadi, izgledaće lepo napred a i ja ću držati kičmu pravilno sve vreme dok je nosim:

Takođe u "leđni" deo možete stavljati namirnice koje kupite na pijaci. Hmm...možda ipak ne.

  • Promenimo ugao gledanja - najbolje upside down:
Mnogo bolje, moram priznati.

  • Uvedimo promenljivu t (kao Tračica:)))



Ovo postaje zabavno! A ako malo, pomoću tračice, suzim okovratnik:




Još malo...

 Još samo malo...


 Previše!


Ništa od paranja! Ova bluza je nosivija nego 90% garderobe u mom ormaru! A ako zatreba može da zameni i neko omanje ćebence :)

12 comments:

  1. E baš si me nasmejala! :))) Dobro je što je nisi oparala, pa ovo je potpuno nosivo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni se sad svdja! a znas kako sam se razocarala kad sam je oprala - ne moze ni na ramenima da stoji! ovo nosam letos obavezno :)

      Delete
  2. Steta sto nisi citala sta pise u tudjim radovima. Dosta ih se zalilo na to da im se posle pranja to isto desilo. Ja sam zato plela okovratnik sa mnjim iglama, mozda cak i prvi red rupica. I ispalo mi je kao na tvojoj pretposlednjoj slici. Sa trakom je odlicno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa citala sam :) ali kako sam uzela inace manje igle (onako studentski: 5 i 6) a plus mi se ni gauge nije potrefio, resih da se uzdam u svoj dobar osecaj :D bez ove tracice nista! :)

      Delete
  3. Replies
    1. htela sam da ovo bude samo onako zabavno isprobavanje pre nego sto je oparam - na moje veliko odusevljenje ipak cu je nositi! :)

      Delete
    2. Zaista nema potrebe da je paraš. Skroz je dobra :)

      Delete
  4. Stvarno sam se dobro nasmijala. Odlično si se snašla i napravila lijep i moderan komad odjeće

    ReplyDelete
  5. Da, super si se snasla i izgleda fenomenalno. Nadam se da nosis!

    ReplyDelete