Tuesday, May 28, 2013

Kolač od malina


Recept nije ništa revolucionaran ali je jako ukusan. Glavno je da sam uspela da upotrebim ostatke badema koje dobijete kad spremate bademovo mleko. Tačnije skoro da brašno nisam ni dodavala.

Evo ga recept za Voćni kolač:

 (Nadam se da moj rukopis može da se pročita.)

Dakle, patišpanj kao i svaki drugi osim što (ako ste skoro pravili bademovo mleko) možete da iskoristite pulpu od badema umesto brašna. Ukratko:


Jaja i šećer :)


Nusprodukt mleka od badema koje sam dodala umesto brašna.



Maline (iz Jelakca blizu Raške :))))

Sve smućkate (sa još par sastojaka navedenih u receptu) i Voilà!

Možda nije na izgled nešto naročito ali je ukus odličan! Naročito mi ide dobro taj pomešan ukus malina, badema i čokolade!

2 comments:

  1. mmmljac- ja bih ovo tako spremala al ne vidim lepo recept, pa cu da zamolim da mi ga prosledis, kad stignes, mailom il preko fejsa na Alexandra Vulevic. Za uzvrat zovem na probu kad svratis u Bgd :)
    Jedno veliko malinasto-bademasto-cokoladno hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavicu ipak ovde, taman da vide i drugi kojima nije citljivo iz moje sveske :)

      4 jajeta
      4 šoljice šećera (najmanje šoljice za kafu koje imate) - slobodno može duplo manje šećera
      4 šoljice brašna
      1 šoljica zejtina
      1 prašak za pecivo

      Peci na 200stepeni oko 30-ak min :) Prijatno, nadam se da ce ti se svideti! A za degustaciju sam uvek :)

      Delete