Thursday, November 1, 2012

Letnja bluza

Gotova i spremna da je nosim....na leto :) Niti manjeg odevnog predmeta niti dužeg perioda izrade: od 3. septembra do 29. oktobra! No, u mom slučaju, nije ni to tako mnogo :))
Da sam znala da ću toliko izmeniti početnu šemu, uzela bih i uredno zapisivala, ali...
Trake sam radila najobičnije: samo sam plela pravo. Malo su rastegljivije na ovoj slici pa sam ih kasnije skraćivala.
Napred sam na samom početku tračica dodala po tri bezbojne perlice...nemam pojma zašto....ustvari, znam!

Treba potrošiti sve ovo:

U zadnje vreme mi se jako sviđa kombinovano pletenje i heklanje - dakle ispleten odevni predmet i dodam neke heklane detalje, krajeve i slično. Ovo je bio nužni eksperiment: u želji da što pre završim bluzu, prerano sam prešla na izradu gornjeg dela tako da je deo preko stomaka ostao uskraćen za nekoliko centimetara....ne moram ni da vam opisujem koliko je to jeftino izgledalo :)
Ali u pomoć dolaze heklane bordure i uvek spase moj pletački rad. Ivicu sam opheklala jednostavnim "školjkicama" koje su se odlično uklopile (delom i zato što su iste boje pa se prelaz pletenje-heklanje ne primećuje).


Ono čime sam posebno zadovoljna je što sam odlično organizovana i što uvek imam plan: kada vremenska prognoza najavi zimu sa -30 C ja odmah ispletem pamučnu majčicu :)) a možda i treba ovako nešto raditi u toku hladnog perioda - podseća nas da će doći i lepo vreme :))

8 comments:

  1. vidis kakojedna mala greska cini da ti rad izadje puno bolji.....odlicno se heklanje uklopilo uz pleteno i meni je super....mozda ce ti se naramenice jos rastegnuti, uz nosenje...ja bi opheklala uz jedan red od sc stubova da se ne siri, ali to ostaje na tvoja zelja....inace, rad za 10!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Verujes da sam rasmisljala o tom opheklavanju sa sc stubicima! Mada je njihovu rastegljivost smanjilo to sto sam svaku prvu petlju sliped (nisam je plela)...ali videcemo-hvala na savetu u svakom slucaju! :))

      Delete
  2. I ti pletes u kontra vreme i kombinujes pletenje i heklanje:)
    Lepo si iskombinovala nekoliko mustri i bluza je extra!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala :) evo danas se bas prolepsalo vreme, mozda budem i imala sanse da je obucem ove godine :))))

      Delete
  4. kako doci do tebe/vas? imam par pitanja svasta sam nasla zanimljivo na blogu cao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na fb-u sam Meggy Li ili mail: meggypokins@gmail.com :)

      Delete