Tuesday, October 30, 2012

Jesenja pauza :)

Jesen, kao ova poslednjih desetak dana, mi je omiljeno godišnje doba...na žalost bez kiše ne ide ali ni to ne smeta kad je u pitanju ovaj temperaturno najprijatniji period u godini :) uspeh je da smo baš u tom periodu skoknuli (čitaj 8h, što vožnje, što čekanja u koloni na Ibarskoj magistrali) u rodni kraj. Da u svemu može da se nađe i lepa strana dokazuje ova fotografija:


Kada ste prinuđeni da stojite u koloni puna 2h, a baš tad, kao za inat, niste poneli ništa ni da čitate ni da pletele, poželjno je da se okrenete nekim detaljima ili nekom mini/mikro svetu koji nastavlja svojim tempom potpuno nezainteresovan za događaje koji ga okružuju. Leptirić je stajao na sred puta i sam se popeo na moju ruku kad sam mu prišla. Iznenađujuće pitomo i ljubazno od njega :)

I konačno home sweet home:

A oko kuće se motaju mačori :)


Tata i mama su se potrudili da opreme sobičak idealan za odmor i čitanje, sa sve dunjom u prozoru (cela soba je zamirisala):
Ovog puta Spot nije bio baš raspoložen da se slika pa je ovo jedna od retkih sličica na kojoj nije jurcao nao objektiv:
Ja, naravno nisam imala problem da ispoziram ;)
I na kraju, cvetić ubran iz našeg vrta u Draganićima (da, tako mi se zove selo, ako nisam pomenula:))

4 comments:

  1. IJao kako ti je slatka i ususkana rodna kuca <3

    A poslednja fotka je predobra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije mi ova rodna - rodna je nekih 100-ak metara dalje, ova je onako za merak :)

      A ruže su zaštitni znak našeg imanja :D

      Delete