Wednesday, May 15, 2013

Back to reality

Nakon, prethodno opisanih, putešestvija vreme je vratiti se i svakodnevnim obavezama/uživanjima. Neću odmah da pričam o kuvanju, mešenju 'leba i slične nevidljive (a koji oduzimaju dosta vremena) poslove. Pričaću o pletenju....davno nisam.

Dakle nakon opet započetog i nezavršenog ovog projekta:

Čvrsto/čvršće sam rešila da neću da gomilam ove do pola započete pletene stvari. Čak sam dok sam ovu rukavicu plela, uredno zapisivala šemu! Ovo "čak" bi trebalo biti zamenjeno sa "srećom" jer nemam pojma kako bih se sada setila koliko petlji se nameće, kad se koja boja smenjuje, koliko brašna i šećera dodati....

Dok rukavice još stoje neispletene, ja sam samouvereno počela negde u martu sa ovom bluzicom:

Kažem samouvereno jer sam očekivala da ću je već krajem marta nositi, a evo ga i jun (skoro) a ja tek borduru isplela.

Eto, to ne bi bilo to. NOVI projekat je u toku i čini mi se da on ima najviše šansi da bude završen u ISTOM godišnjem dobu u kojem ga i pletem....i iste godine :) Predstavljam vam Sophiu:

Pletem je od Barkinog pamuka Bobita (rođendanski poklon mojih NS needles pletilja :))) još iz 2012.
Dugo sam se premišljala šta ću od ovoga da pletem. Prva ideja je bila neka pamučna haljinica, pa heklana tunika, pa majčica sa bolerom pa...na kraju je na ovo pao konačni izbor.

Na skali piše da sam 80% već isplela pa kontam da će već danas sutra biti skroz gotovo - jedva čekam!!

No comments:

Post a Comment