Thursday, April 26, 2012

There and back again

Završismo putešestvije po Nišu i okolini i vreme je da se polako vratimo u home sweet home. Iako nas vreme nije baš najbolje služilo, iskoristismo lepo za obilaske. Nakon svega mogu reći da mi je Niš veoma interesantan grad, možda nepravedno u senci drugih gradova, ali ipak vrlo živ i na korak od mnogih prirodnih lepota. Začudilo me je (mada i ne, kad bolje razmislim) da je cena voća, povrća i garderobe mnogo povoljnija nego u Raški, na primer. I ovo nije trebao da bude uvod za moje hvalisanje novokupljenim patikama od 800 dinara, ali ću ih svakako pomenuti ;)
Da predizborne kampanje (otkud sad ovo?) znaju da budu vrlo korisne, uverili smo se i juče popodne. Oterani predizbornim teatralisanjem i bukom, dođosmo do keja na Nišavi. I sad osećam neku vrstu zahvalnosti za takav pogled prošaran senkama koje je izazvao zalazak sunca, i tamnim olujnim nebom kao neodoljivom pozadinom za slikanje akvarela. Naravno moj fotoaparat ne može da prenese ovu sliku (niti moje oduševljenje:)) ali uzdam se u vašu maštu i živopisnu projekciju ovoga što vidite.


A malo dalje niz Nišavu, kralj bluza, Šapke (Šaban Bajramović)...






Za kraj, demonstriraćemo šta nova sredina, boravak u prirodi i nezaposlenost mogu da urade od jednog ekonomiste:

A priča je zapravo jednostavna - kada ste se zadnji put peli po drveću? Ja kad sam imala duplo manje godina (aproksimativno:)) i duplo manje kila :) Obožavala sam da se verem kao majmunče po granama, a kućica na drvetu mi je bila san snova :) i sad sebe uhvatim kako odmeravam kako bi se "na ovo drvo moglo popeti"....i eto kako je fotografija nastala :) drvo je bilo savršeno za penjanje (lak prilaz, čvrste grane), brz pogled okolo da nema neko da me vidi i hop već sam gore kao da nikad nisam ni silazila sa drveta (samo se smejte, ovo u Srbiji zovemo VIŠI životni standard :))

Sve u svemu, za ovih mesec dana šetala sam na svežem vazduhu u prirodi, živela u gradu u kom do sad nisam uopšte bila, bila kod roditelja u rodnom kraju, malo se vratila i u detinjstvo veranjem po drveću....ja zadovoljna :) a sad pravac NS :)

6 comments:

  1. Slatka moja, vidim ja da se to provodilo i provodilo! Svakako, vrlo mi je drago da si sa drveta sišla u jednom komadu, pa se nadam da ćemo se sledeće nedelje i družiti:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno! ko zna, mozda ovaj silazak sa drveta unese neke nove stilove i pravce u mom pletenju :D svakako cemo videti na sledecem druzenju! :))

      Delete
  2. Oooo, dobro nam se vratila! Jedva čekam da te vidim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za pocetak mozes da vidis Fiestu ako bacis pogled kroz prozor ;) a ako ste tu za vikend mozete i da navratite :*

      Delete
  3. YUf, Niski KEJ :) nema nista lepse u Srbiji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stvarno je lep :) jos je meni prvi put da sam tu...

      Delete