Tuesday, July 31, 2012

Paint me summer

Ili: Kako prekratiti dugo leto.

Jedan način su već pomenute Olimpijske igre! Neki gledaju, neki učestvuju, a neki niti gledaju a još im se čini i da učestvuju. Predvidljivo kao holivudski humor, ja spadam u treću grupu :) dakle, nastavak priče iz prethodnog posta: okovratnik odlično napreduje, jako mi se svidja kako se boje kombinuju, mada mi se čini da će biti previše crne pa već razmišljam da je smenim možda sivom....videću. Jedina muka je sto imam preko 350 petlji! To je razlog što tako sporo ide i što na skali sa strane nikako da se pomeri sa 10%.

Drugi način: učenje nemačkog i kuckanje master rada....prosto da mi zalepiš za leđa papir sa natpisom ŠTREBER. Rok za izradu master rada mi je dok se ne zaposlim ili dok ne odem u penziju (whatever comes first), tako da nije žurba :)))

I treće, u mom slučaju, je crtanje. Malo sam maštala kako bi izgledao gotov okovratnik...tačnije tako je počelo ali sam se malo zaigrala:


i tako prođe i ovaj letnji dan...

No comments:

Post a Comment