Wednesday, May 7, 2014

Zelenilo odmara oči


Opet ja u rodnom kraju i opet osvežena prirodom. Odmarajte oči delićima prirode koje smo moj mužić i ja uhvatili.

Mnogo lepši i jasniji pogled na Rašku jer nije bilo izmaglice:

Zelenilo još uvek zelenih belih trešanja:


 Livadsko zelenilo:

Tačnije svuda unaokolo:
A onda malo magije pred zalazak sunca:

 

Neko bi možda rekao da je to vreme kada se okupljaju bića iz paganske mitologije, vile na primer. A možda je prizor sam po sebi bajkovit:



Iza kamera su bili:


I producent iz senke, baba Slava:


4 comments:

  1. Livadsko zelenilo mi je najlepše :) A baba Slava je hit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek je znala da pozira pa i sad u 81. god :)))

      Delete
  2. Odmorila sam se samo gledajuci to zelenilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je - to je nekako i trebalo da bude cilj ovog blog posta :)

      Delete