Saturday, August 25, 2012

Čekajući jesen

Ništa od pletenja ovih dana, svi projekti stoje! Sanjam kišu i neko fino vreme po kojem ću konačno da nosim sve one moje pletene marame, šalove, kape, džempere...iz ovog ugla jesen je najlepše godišnje doba! I proleće je u tesnoj konkurenciji, ali je moja polenska kijavica bila dodatan tas na vagi da se odlučim za jesen :)

Dakle, fotografije kao što je ova:

ili ova:


su mi prosto neverovatne u ovom trenutku! A uslikane su novembra prošle godine u mom rodnom kraju.


Ako ništa drugo, ovog leta sam imala sve same filmske maratone! Kad ti vrućina ne da da izađeš napolje, šta drugo nego da "obnoviš lekcije". Dakle bili su tu svi Džejms Bondovi, Star Wars (po ko zna koji put), Alien, neke SF serije kao Battlestar Galactica, Fringe, Futurama, kolekcija filmova Kventin Tarantina....i najskorije, prva dva filma o Betmenu, Kristofera Nolana, što je bila priprema za još veći događaj, premijeru The Dark Knight Rises! Stvarno remekdelo u ovoj trilogiji - rekla bih i film godine, osim ako me Hobit baš ne iznenadi, mada teško :) ako bih tražila zamerke to bi jedino bila suviše niska temperatura u bioskopskoj sali koja me je omela da i treću put odem i odgledam film :) moju srdačnu preporuku možete da izvučete kao zaključak ove priče.

6 comments:

  1. Ah ta jesen :) Izgleda da ipak uskoro stize :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam ovo leto bas zavolela ♥
    Mada jesen je stvarno prelepa.
    Najvise volim kada nosim kaputic, ali onako ne zakopcan...
    Neke fine cipe... pantalonice i laganu bluzu 3/4 ♥

    ReplyDelete
  3. Obožavam jesen i baš joj se veselim! :)

    ReplyDelete