Friday, August 17, 2012

Napisaću naslov kasnije :)

Dakle, ništa laganije u skorije vreme nisam isplela: igle od 6mm (kako samo "vredna" domaćica može da odabere), shema vrlo lagana i jednostavna, a ni dužina nije prevelika. Svima radoznalima da ispletu ovaj okovratnik, shema je ova.

Moram reći da mi je fotoaparat takvog kvaliteta da bi bilo verodostojnije da sam rečima opisala izgled okovratnika. U svakom slučaju, sviđa mi se što je naizgled vrlo jednostavan a malobrojne "šare" baš ostavljaju fin izgled izgužvanosti. Ja zadovoljna :))



Inače, skoro se setih neke davne pričice koju su mi roditelji pričali u cilju motivisanja na učenje, a čija je poruka bila "Uči sine, biće para". Odmah da vam kažem nema ništa od para, ali se poruka ipak može, uz određene modifikacije i ako baš progledate kroz trepavice, primeniti u pojedinim situacijama. Npr, vredno sam plela (spada pod kategoriju "rad") ovaj cowl, a kao nagradica stigo mi je poklon od bensedinke. A poklon kao da je originalno izašao iz mog stana, malo lutao, došao do bensedinke u vidu ideje i ponovo se vratio u moj stan :)) Hoću da kažem da se savršeno se uklopio! Procenite sami:


I, dok čitate.....


8 comments:

  1. Šal je odličan, i meni je na spisku :))) A korpa je prelepa i stvarno se savršeno uklopila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. skroz sam "u tonu" ;)) a lepo je ispalo i sa ovom vunicom sto sam radila, sal je bas nekako mekan - obavezno odvoji par sati (tebi ce trebati manje nego meni) i ispleti ga :))

      Delete
    2. I šal i korpica su savršeni :) Skroz po tvome :)

      Delete
    3. o da :) prezadovoljna sam! samo ne znam koliko se sve lepo vidi na ovim fotkama

      Delete
  2. Drago mi je da sam potrefila:))))! Stvarno se korpica lepo uklopila, a ovo šalče mi je sledeće na meniju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. podrzavam te u pletenju salceta-neces pogresiti kao ni korpicu :)))

      Delete