Friday, April 26, 2013

Njuškala

Ne detektivska, kako su Herkul Poaroa često nazivali, nego turistička njuškala. Recept je jednostavan: pružiš korak i razgledaš. Više volim da me na putovanjima izmore takve šetnje nego šopinzi.
Kad smo kod šopinga, informacija za pletilje:
Ali ne žurite sa zaključcima kako smo unosan hobi izabrale jer:
Seefuchs bi bila neka vrsta lisice?! Kako god, onima koji poseduju ovakve kape čiji je najkvalitetniji deo pom-pom ostaje da se nadaju da bar izreka "čizma glavu čuva..." funkcioniše u praksi :P

Interesantno kako je svaka radnja imala u svom izlogu neke, reklo bi se, godinama sakupljane antikvitete i sitnice vezano za delatnost kojom se bavi. Ova radnja se, recimo, bavila prodajom mašina za šivenje. Iako ne šijem, niti imam mašinu za šivenje, mnogo mi je bila cakana ova (kako bi rekao moj muž) aristokratska držaljka za igle :)

Evo još par nekih sličica sa ovog lutanja gradom:
(Mein Mann :))


Ove usamljene uličice daleko od centra su mi uvek bile omiljene.

 
Sećam se da smo još u osnovnoj školi na časovima likovnog imali temu "Slikanje krovova". Tada me, moram da priznam, uopšte nije inspirisao taj naslov ali sam zato počela da obraćam pažnju na ove "visinske" delove gradova. Čak i grad koji poznaješ toliko godina izgleda mnogo drugačije i novo kad se povremeno pogled baci na gore.

No comments:

Post a Comment