Sunday, June 10, 2012

2 beretke i 1 vodopad

Znam, znam - pa zar beretke na 30 stepeni! Ali prosto su molile da ih ispletem...dobro, pre njih me je zamolila sinovica Anči (za nju je ova siva) :))




A druga je za mene:

Na brzini za njihovo pletenje mogu da zahvalim vrucini, koja mi osim rano ujutru i uveče nije "dozvoljavala" da izlazim napolje, kao i Džejms Bondu: šta da kažem, samo tokom onih silnih jurnjava ispletem minimum 2 reda :))

A kako da se odmorim kad preteram sa pletenjem? Ništa bolje od šetnje po prirodi!
Saznadosmo za Dumbovački vodopad, koji se nalazi na staroj fruškogorskoj transverzali.
Od Novog Sada smo kolima došli do mesta Rakovac (a u Beogradu sam živela u Rakovici :)), parkirali se i pešaka kroz šumu nekih 3km u jednom pravcu. Tim putem se ide jako sporo jer je teren klizav i strm, ali sam osećaj da si na nepoznatom terenu, u gustom hladu i da čuješ samo stanovnike šume oko sebe, budi avanturistički duh. Umorne od takvih uslova (preterujem, nije toliko strašno:))) dočekala nas je svežina koju širi vodopad u tom kutku šume. Baš je odmor za oči i toplo preporučujem!


Eto toliko, do sledeće turneje po Fruškoj Gori mah mah od mene:


2 comments:

  1. Beretkice ♥
    Pa kako se sada namracilo, ne bi me cudlilo da ce nam ove nedelje i trebati :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D nece, nece, ipak sam ja bolja pletilja nego meteorolog ;))

      Delete