Saturday, June 16, 2012

Belgijski detektiv i pletenje...

...savršeno idu zajedno! I to ne samo zbog vremena trajanja svake epizode, a ono je savršeno: oko 50 minuta, dovoljno da jedna pletilja ne mora ustajati suviše često da promeni na sledeću epizodu, a opet ni previše dugo da ne zapostavi i druge obaveze sem pletenja ;)) Kao što rekoh, osim toga mora mu se odati priznanje i za čajnike, šoljice, savršeno uglačane cipele, induktivni i deduktivni metod pri rešavanju slučajeva, uzbudljiv finiš koji čuva baš kao jagodu na šlag, pedantnost, maniri...a sve mi se to posebno uklapa u pletenje. Dakle, dame i gospodo c'est Hercules Poirot:
Ako ne prepoznajete na mom skromnom crtežu David Suchet-a, onda svakako prepoznajete bar čuvene brčiće ;)


7 comments:

  1. Replies
    1. kako kad, zapostavila sam ga dosta-crtam samo "kad mi dodje" :)

      Delete
  2. Replies
    1. isto! :) a bas zbog Sucheta serija opasno preti da zaseni knjigu :)

      Delete
  3. Obozavam Poirota, a Suchet je nenadmasan u toj ulozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, da, mislim cak da ce jos par epizoda da snimi, po nekim novootkrivenim pricama kako sam razumela

      Delete
  4. Eto pletacki klub obozavaoca Poirota :)) crtez je nastao u trenutku inspiracije (a ona je posebno dobra kad me ceka rucak da kuvam i da strebam;)))

    ReplyDelete