Sunday, July 14, 2013

Šešir moj

Pamučni šeširić, isheklan i sa malo većim obodom, nije bilo tako teško uraditi. Teži deo mi je bio održati taj obod ravnim, da ne pada. Probala sam sa štirkanjem, jednom, dva puta, tri...svaki put sa sve većom količinom ali ništa. I dalje izgleda kao noćna kapica za spavanje:


Ali ako imate pomoć prijatelja, još ako su vam ti prijatelji u komšiluku, sve se lako rešava. Hvala Heklici i njenom mužu na ideji!

Dakle, vrlo jednostavno, uplela sam mekanu, savitljivu žicu u samu ivicu oboda. Ovo je ta žica:

A ovo je šešir nakon uplitanja:

Zadnji red sam opheklala nekim svetlozelenim moherom kako se žica ne bi primećivala. A traka je tu tek da bi se slagala sa tim moherastim redom :P

2 comments:

  1. Super! Drago mi je da je pomoglo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pazi, uz kaficu, dobro drustvo i onaj sladoled, nisam ja ni sumnjala da ce se doci do korisnih ideja ;))

      Delete