Monday, December 17, 2012

Pletenje u praksi

Kako bih moj pletački deo bloga obogatila i nekom drugom fotografijom osim onih u stanu, uslikah se i na javnom mestu. Ni to se ne bih setila da nisam otišla u kupovinu u Merkator i pri tom slučajno na sebi imala svoj prvenac u eksperimentisanju.


Šta da vam kažem, ukrasne lampice su slagali prema mom džemperu ;)
Kad biste još znali koliko ne volim da "poziram" (iako se ovo teško može nazvati poziranjem)  još više biste shvatili težinu ovog poduhvata: moj muž je imao celih 5 sekundi u trenutku kad je bilo minimalno ljudi u Merkatoru i u kadru.
Ovo mi postaje jedan od omiljenih odevnih predmeta ove zime!

6 comments:

  1. Odmah me je privukla fotografija bas zato sto nije kucna! Odlicno izgledas i dzemper ti je sjajan - ni jedne lampice se ne mogu sa njim porediti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) stvarno drugačije izgledaju sve pletene stvari kada se slikaju u nekom vankućnom ambijentu :)

      Delete
  2. odlicno izgleda! boje su mi fenomenalne

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam zadovoljna bojama, nekako su mi bas zimske :)

      Delete