Friday, December 21, 2012

Zeleniš

Zbog nekog čudnog položaja mog stana (sever, severo-istok) ne mogu da dođem do izražaja kao baštovanka. Ipak ono malo biljaka koje uspe da se privikne na ove malo tamnije uslove vrlo lepo napreduje (kuc, kuc).
Neverovatno koliko zelena boja biljaka zna da unese neku novu atmosferu u stan. Ovaj Spatifilum sam, na moju veliku radost, dobila na poklon od Ksenije:


Kad sam biljku u avgustu dobila imala je 3-4 listića a sad je već razgranata i velika biljka - čisto da raskrinkamo "teoriju" da treba ukrasti pelcer kako bi biljka napredovala ;)
Primećujete lilihip u obliku srca?
To je mali suvenirčić sa Prvog Blog rođendana Tufne :) Prvi lilihip smo pojeli a ovaj drugi je zauzeo ovo svečano mesto! Dva draga poklona jedan do drugog :)

Kao što rekoh, retko koja biljka opstaje u mom stanu. Tako je i siroti ruzmarin pokušavao celo leto, ali kad smo ga premestili od prozora (jer je stajao na radijatoru a sezona grajanja počela)...recimo da je rešio da svoju svrhu ispuni kao začin za pasulj. Radi (neke čudne) ravnopravnosti, moj muž je od tog istog pasulja uzeo 4-5 zrnaca (nekuvana, naravno) i stavio ih u sakskiju u kojoj je prethodno stajao ruzmarin. Jako sam se iznenadila juče kad sam videla ovo:
Kao da nikad to tad nisam imala baštu, održavala je i gledala kako biljčice rastu! Eto, naizgled, mali događaj, a opet tako te oduševi!



4 comments:

  1. Uuuuuf, magicni suljpa!!! :)

    Jedva cekam da poraste :D

    A sto se tice lilllllliiiihiiipa, divno se uklopio.
    Divnooo!


    P.S. Ni moje cvece nesto ne opstaje.
    Kod nas je pretoplo u stanu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, Jack i magični pasulj :D ma nama sarme idu bolje ;)

      Delete
  2. Gledam ovo tvoje zelenilo,liči na moj spatifilum,zbunila sam se?:)
    Kod mene buja kao ludo,samo mnogo pije vodu:))
    Pasulj ostavi kao cvet dok ne počne da pravi mahune,biće lepo:)
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ju! pogresila sam! Dvoumila sam se koja je od te dve, ali sad se secam da mi je tata rekao da je ipak spatifilum...ispravljam odmah :) hvala!

      Delete