Monday, December 31, 2012

Razmena poklona

Ne mogu da izdržim do sledeće godine, moram da podelim sa vama ove praznične radosti!

Naravno kakva je to Nova Godina bez ovakvih kolačića! Šef kuhinje je bila Jelena :)



Em su nas nahranili, em smo dobili poklone - gde ćeš boljeg praznika :)
Ovaj Precious je dobio moj muž...ne odvaja se od njega, znači da je pravi :)




A sada TA-DAAAA: BMW među vunicom - Lana Grossa! Doputovala direktno iz Beča...istopila sam se...sad ide slatki deo razgledanja šta bih mogla da ispletem.



I konačno evo i šala sa sovicama: više sam nego zadovljna šemom i izradom a i Jeleni jako lepo stoji!





Pa godina je već lepo počela :)) Ja zadovoljna!


2 comments:

  1. Joj, joj, joj! Hocu sve, sve mi se svidja cak i susilica za ves! Ako ti gosti dosade prosledi ih niz ulicu, kod mene!
    Sve najbolje draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, takođe! Samo što nisu bili oni kod mene u gostima nego (povrh svega) ja kod njih :D

      Delete